Bestilling

Bestilling

Find svar på spørgsmål til produkter og nye bestillinger

Spørgsmål og svar

Produkter

Jeg har et spørgsmål til en vare

Har du spørgsmål til en vare eller varegruppe, er du velkommen til skrive til os via vores chat.

Vi beder dig venligst sende os et varenummer eller et link til varen, du ønsker at vide mere om, så vi kan hjælpe dig bedst muligt. 

Vi har over 300.000 forskellige produkter indenfor forskellige kategorier, det er derfor begrænset, hvor meget information vi kan give, udover hvad der er oplyst på hjemmesiden. Dog bestræber vi os naturligvis på at besvare så fyldestgørende som muligt. 

Kan jeg se varen før køb?

Det er desværre ikke muligt at se varerne før køb, da vi ikke har nogen fysiske butikker eller showrooms. 

Vi er udelukkende webbaseret, og derfor har vi ikke mulighed for at tilbyde at sende vareprøver ud, i øjeblikket. 

Hvornår kommer varen på lager igen?

Det er desværre ikke muligt for os at vide med sikkerhed, hvornår en vare er på lager igen. 

Vi anbefaler derfor, at du tilmelder dig ved at skrive din e-mail op på selve produktsiden og trykke på "Giv mig besked". Så vil du få en notifikation på e-mail, det øjeblik varen kommer på lager igen.

Tilbyder I prismatch?

Vi gør vores bedste for, at vores priser er overkommelige, men tilbyder desværre ikke prismatch på nuværende tidspunkt.

Bestillinger

Skal jeg oprette en bruger for at handle hos jer?

Hvis du ikke ønsker at oprette dig som bruger, kan du fortsætte købet som "gæst". 

Du er naturligvis også velkommen til at oprette dig som bruger hos os. Du kan gøre dette ved at oprette dig ved bestillingen af din ordre.

Hvordan fjerner jeg en vare fra min kurv?

Hvis du skal fjerne varer fra indkøbskurven, så skal du trykke på krydset, der kommer frem til højre for varen, når du går ind i kurven på hjemmesiden.

Du kan også opdatere antallet i kurven ved at skrive det ønskede antal i feltet. 

Hvis du bruger en smartphone, så skal du muligvis "tage fat" i varen og skubbe den mod venstre, før du kan se krydset  eller feltet med antal varer. 

Det er også muligt at tømme kurven helt ved at trykke på skraldespanden i øverste højre hjørne i "Kurvoversigt".

Jeg får fejl, når jeg forsøger at gennemføre mit køb. Hvad gør jeg?

Der kan være flere årsager til, at du ikke kan gennemføre din bestilling. 

Prøv evt. at tømme kurven helt og lægge ordren på ny. Alternativt kan du prøve at tilgå vores hjemmeside via inkognito/privat browser vindue eller en anden enhed. Læg derefter varen i kurven igen. 

Hvis du fortsat oplever fejl, er du naturligvis velkommen til at kontakte os via vores chat for yderligere hjælp, vælg "Skriv til kundeservice".

Jeg har et gavekort/rabatkode, hvordan bruger jeg den?

Du kan indtaste rabatkoden på vores hjemmeside ved checkout.  Bemærk at det kun er gyldigt at bruge én rabatkode pr. ordre.

Rabatkuponer/koder må kun bruges af netop den gruppe eller de individer, som kuponerne er tiltænkt. Misbrug af rabatkuponer kan medføre suspendering og/eller annullering af involverede konti samt ordrer. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise din ordre. Spørg, hvis du er i tvivl.

Hvordan får jeg en rabatkode?

Det er som udgangspunkt kun muligt at få gyldige rabatkoder igennem vores nyhedsbreve eller via kampagner direkte på Nordi.dk.

Har du brug for yderligere hjælp?

Udfyld kontaktformularen. Vi bestræber os på, at kunne besvare din henvendelse indenfor 48 timer

Skriv til os

(Hurtigere sagsbehandling)
Spring ventetiden over og brug vores kontaktformular for hurtigere hjælp

CHAT

Mandag-Fredag: 24/7

Kundeservice åbningstider:

Mandag08:00  - 16:00
Tirsdag:  08:00  - 16:00
Onsdag:  08:00  - 16:00
Torsdag08:00  - 16:00
Fredag:   08:00  - 15:00
Lørdag:   Lukket
Søndag:  Lukket